گلآب

ای هست تو پنهان شده
در هستی پنهان من

"مولانا"


از آرزوها و فانتزی‌هام اینه که باریستا توی کافه‌ای این چنینی باشم. فکر به این فانتزی هم بهم انرژی زیادی میده. نمیدونم شمایی که اینجا رو می‌خونید اهل اصفهانید یا به اصفهان سفر کردید یا نه اما مطمئنا میدون نقش جهان رو می‌شناسید. این میدون معرکه است، معرکه! با بدترین و داغون‌ترین حال واردش بشید و با آرامش و انرژی مضاعف ترکش کنید. مغازه‌هاش، پیاده ‌روهاش، مسجدش، عمارت عالی قاپو اش و ... اگر غروب اونجا باشید که چهره شامگاهی میدون مدهوش‌تون میکنه. تصوری که می‌بینید نمایی از کافه‌ «لفت» ِ فوق‌العاده جذاب توی بازار قیصریه تو ضلع شمالی میدونه. یک کافه که لحظه اول ورودتون توی راهرو تنگ و پر از عتیقه جاتش کمی می‌ترسید. اما بعدش با صدای آب حوض و دیدن گلدون‌ها و فرش‌های دستباف و تخت و کوسن‌ها به آرامش دو جهان! می‌رسید. قهوه‌ نخور، سربکش!
+ عکس از alrez_art
  • گلآب
  • آموزشی-تفریحی
  • مرسی جالب بود
    یاد روزهای اصفهانم افتادم..:-)

    +چرا من اینجا نرفتم؟!

    امیدوارم خاطرات شیرینی بوده باشند :-)

    + انشالله سفر بعدی :-) 
    چه خوشگه :))

    همین طوره :-)

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.