گلآب

ای هست تو پنهان شده
در هستی پنهان من

"مولانا"

بی‌خیال میز مطالعه شده‌ام و روی تشک پنبه‌ای روی زمین نشسته‌ام. به بالش مخمل قرمز گرد دست دوز مادربزرگ تکیه داده‌ام و مطالعه می‌کنم. کتاب‌ها، قلم‌ها، ماگ، تافی، هسته هلو!، لنگه دمپایی! لباس زیر!! لاک، هنزفری، سه‌راهی و... همه اطرافم پخش اند. حدود دو هفته دیگه تا آزمون جامع علوم پایه باقی مونده و انگار وزارت خانه روی مود شوخ طبغی‌اش افتاده! امروز یک ابلاغیه، فردا یک ابلاغیه دیگر، پس فردا هر دو را تکذیب می‌کند! مینوازد و ما هم به ساز ناکوکش میرقصیم، راستش ما نزده در حال رقصیدنیم! پس ملالی نیست. موبایلم در حال پخش آهنگ تولدت مبارکه! دلم تنگ این آهنگ شده بود!  

امشب و چند شب دیگر تراس‌ها، حیاط‌ها و بام‌ها را از دست ندهید، ماه مهمانی گرفته است! :-)


وبلاگ نویسی حدود دو سال پیش با نام "گلاب" در بیان می‌نوشت، او‌ منم!

  • گلآب
اعتراف میکنم که اسمِ گلاب دلنشین تر از آلیسه! :)

:-)  Yeah ... Tnx
ایمان دارم بهت..


جانتیم :-)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ان شاالله که موفق میشی!


    ممنون :-)

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.